Aftellen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Paulien Laumen - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Paulien Laumen - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Paulien Laumen

Blijf op de hoogte en volg Paulien

26 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Hallo,

Over precies één maand is het zover, dan vertrek ik voor ruim twee maanden naar Engeland voor mijn buitenlandse stage.
Ik ga daar 9 weken stage lopen bij The Royal Veterinary College (RVC), University of London.
Deze universiteit is gericht op diergeneeskunde en gelegen in Hatfield in de provincie Hertfordshire. Ik zal verblijven op een campus van de universiteit.
De universiteit werkt veel samen met verschillende veterinaire centra en een zuivel ontwikkelingscentrum.

Mijn opdracht is het uitvoeren van een marktonderzoek en het bekijken van de financiële haalbaarheid voor een mogelijk nieuwe opleiding, "Paraveterinair", voor RVC.

Momenteel ben ik druk bezig met alles voor te bereiden voor mijn reis.
Ik ga proberen regelmatig een verslagje te plaatsen met mijn ervaringen.

Groetjes, Paulien

  • 25 April 2014 - 22:08

    Ine Graus:

    Hallo Paulien we wensen je veel succes met deze stage en een goede vlucht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paulien

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 8157

Voorgaande reizen:

26 April 2014 - 30 Juni 2014

Stage

Landen bezocht: